The world is in our hands


Where the focus goes the energy flows.... the world is in our hand`s, believe and you will see.....

torsdag 11. mars 2010

Bursdag 8 mars home in Otjiwarongo:)


Buuuuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaag:):):)knalltrøttis Dorris om morran!

Ble vekket med ballonger, kaffe, og gave på sengen... fikk nydelig svart silke morgenkåpe, og kjempeperfecto veske og lommebok. Senere jeg fått kaktus, blomma, kort, koseligbrevog pakke i posten av mamsen og masse koselige hilsninger fra venner og familie. Angra litt på at jeg glemte å spørre om noen kunne sende meg BERRNNESAUS!!! hehe... var liksom eneste som mangla under grillinga senere på kvelden. Da jeg gikk ut om morgenen ble jeg møtt av naboen, som hadde bakt ferskt bananbrød.
Da ble det egg og bannanbrød til bursdagfrokost. En veldig trøtt, men fornøyd Dorris ja.

Grillingen var den beste grillmaten jeg smakt på looong time og desserten var grilla bannan med is!!!!!!!! mmmmmmmm....nydelig!
lov å unne seg noe innimellom herbalifen og solsikkekjerner, linfrø og gresskarkjerner! hehe... neida... prøver å være sunn og trene hver dag da vet du..;)men noen unntak gjør vel ingenting...

Synes det er litt rart å være 25....hehe... sånn er livet...dagan flyr... gresset gror....og a Dorris synes livet er ganske magisk akkuratt nå ja....

1 kommentar:

  1. Hei Jeanette. Her så det ut som dere har fått dere en opplevelse for livet, mange fine bilder var det også. Hilsen Torbjørn.

    SvarSlett