The world is in our hands


Where the focus goes the energy flows.... the world is in our hand`s, believe and you will see.....

torsdag 25. februar 2010

Spørsmål ang bursdaggave til bursdagen min 8 mars


Kjære familie og venner:)

Flere har spurt meg hva jeg ønsker meg i bursdaggave og jeg blir selvfølgelig glad for alt:) Hvis dere har lyst å sende meg noe i posten er adressen: Mariane Kapepu, postbox 1665 Otjiwarongo, Namibia. Bare skriv Jeanette bakpå konvolutt.

Nå har jeg også fått mulighet til å spille inn musikkvideo og noen låter, og det har jeg såååååååå lyst til ja!!!!!! Det er bare det at det vil koste en del, reise, bo (på trygt sted! og trygg taxi fra compani)etc etc, og har ikke regnet m det i budsjettet nei... Så hvis noen har lyst å "sponse" meg med noen kroner i bursdaggave så blir jeg suuuuuuuperglaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!!!! :):):)
Har jo som dere vet alltid vært min store drøm...:):):)hihi
Mitt kontoummer er : 0532 17 00707


OTT WEEKEND

Denne helgen er jeg bare hjemme i Ott ja:) Jentene er på tur i Swakob, hadde ikke råd til det nå gitt:) Men veldig herlig å slappe av og få lest litt pensum og skrevet litt dagbok etc:) Trenger litt slappa tid også...Hatt besøk av noen " frivillige teachers" både fredag, lørdag, amerikanske ja... så får virkelig testet mine engelskspråklige kompetanse kan man si;) hehe
Kose seg i sola i hagen sammen med Lilly... Vifte er staaas i sola ja!

Beautiful tree
2 valper har vi fått j...kjempekoselig ja:) hihi...

LILLY LUCY
hehe...De litt sjalue på hverandre m en gang da, men nå bedre hehe;)
Lilly og Lucy har vi valgt å kalle de ja... å nuttiplutti assa!:)



1 kommentar:

  1. Hei hei! Gratulerer med dagen i dag. Håper du får en fin feiring :-)

    Klem
    Rune

    SvarSlett