The world is in our hands


Where the focus goes the energy flows.... the world is in our hand`s, believe and you will see.....

tirsdag 8. juni 2010

Savne dere hjemme.......

Johoooooooooooooo!!!!!!!
Da er det ikke lenge til jeg kommer hjem...Guuuud jeg gleder meg!!!

savner dere hjemme saa mye....hatt det saa fantastisk og utviklet meg saa mye..men jaggu: borte bra , men hjemme best er jaggu saa sant saa sant!!!


Bacheloroppgave er levert og bachelorgrad finitoooo!:)Haape paa bra karakter da:)


Har kommet inn paa musikklerer 1 aarsstudie!!! saa da blir det vel skole, i tilegg til aa syngekonserter i Covergirls, The Radio, Starlevel ! og forhaapentligvis jobbe masse med B.T og T i studio ja... glede meg til det ja:)


Her gaar dagene i aa ordne musikkvideo, synge, konserter, vennskapsprosjekt, studio..og er det mer rolige dager, gaar det i: lyd bok med twilight sagaen, sove, spise, se paa E-tv faktisk (krise, i know).., blitt litt bortkjemt da for faar middag hver dag servert saa vanskelig aa holde vekta her.. saa kan vere maa trene av noe fleskebetar naar kommer hjem..men det faar gaa.. viktig kose seg litt aa... hehe... jada.. alltdi greit med litt unnskyldninger da...
Marianne fra Norge som ogsaa jobber med vennskapsprosjekt kommer snart, saa hun kommer en dag paa besok til meg saa det blir koselig ja:)


Ps:data min er til reperasjon, saa maa laane data..


Please PRAY FOR ME 6 juli:)


6juli reiser jeg til Norge... skal sjekke flybilett etc...saa vet naar... haha.. detta blir moro.. DORRIS skal paa fly reise alene for 1 gang dere.. ikke bare et fly liksom, men 3!!!!!!! bare jeg finner frem til dissa gatene etc.. og at jeg kommer med selvom et par TONN overvekt, og ikke minst at jeg ikke hopper paa feil fly..

husker jeg og en venninde skulle til nittedal en gang med toget..vi skravla i et sett..og glemte tid og sted... da jeg plutselig tittet ut av vinduet, var vi fremme i Moss, og DA fant jeg plutselig ut at : oi..gikk visst feil vei dettte toget..hadde jo ingen penger igjen heller, men da vi gikk av toget, var det en mann som vant penger paa maskin og han kom bort og ga meg pengene... to hundre kr.. merkelig..saan uten videre.. hehe jada.. har du sett filme :pay it forward? hmm..kanskje han var inspirert av den? hehe er jo en grunn for kallenavnet Dorris, saa plis PRAY FOR ME den 6 juli! og beeee om at Alsheimer light, ikke tar overhand denne reisedagen!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar