The world is in our hands


Where the focus goes the energy flows.... the world is in our hand`s, believe and you will see.....

fredag 2. april 2010

Vår kjære LUCY-puppy har gått bort .....

Her er bildet av mitt første møte med Lucy... sånn jeg vil huske henne...

Nå hun har det bra..... ingen smerter... kommer til å savne henne...
Valpen vår Lucy som har sovet sammen med meg på puta og gitt meg masse kjærlighet i 3 måneder nesten, gikk bort igår... Valpesykdom. Hun hadde ikke fått noen vaksiner og da vi tok henne til doktor for andre gang, døde hun der... rett etter jeg tok henne i begge labbene og sa Hadet bra og takket henne for alt.... har vært så godt å ha henne... Lilly valpen er jo her fortsatt og har nå fått overtalt eierne til å vaksinere henne på mandag! orker ikke se sånt en gang til.... er jo blitt så glad i LIlly å.. vil ha med henne hjem..... :) fredfred? heheLilly og meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar